لوکس و دستیافتنی

ارسال و بازپرداخت کالا

شرایط گارانتی

:

  • همراه داشتن کارت گارانتی که در آن کد کالا و تاریخ درج شده جهت استفاده از مزایای گارانتی الزامی است.
  • وظیفه حفظ و نگهداری کارت گارانتی به عهده مشتری بوده و المثنی صادر نمی گردد.
  • زمان انقضاء گارانتی از تاریخ ثبت شده در کارت گارانتی یا بر چسب گارانتی به مدت یک سال محاسبه می گردد.
  • تحویل و دریافت کالای معیوب به نمایندگی خدمات به عهده صاحب کالا می باشد.
  • مدت پاسخگویی شهرستان ۷ روز کاری و در تهران ۵ روز کاری می باشد.
  • در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا،می باشد.
  • صدمات فیزیکی و عیوب ظاهری که در اثر ضربه، آتش، مواد شیمیایی، مایعات، و استفاده ناصحیح ایجاد شوند موجب ابطال گارانتی می گردد و در صورتی که قابل تعمیر باشد، پس از پرداخت هزینه تعمیر توسط مشتری تعمیر می گردد.
  • چنانچه پس از بررسی و تست، خرابی کالا خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، کالا به صاحب آن عودت داده شده و شرکت مسئولیتی در قبال کالای فوق نخواهد داشت و در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
  • لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت عصر الماس آرام کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص ، کالا مشمول استفاده از گارانتی می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های به وجود آمده که در اثر استفاده نادرست خریدار از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
  • تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا به عهده کارشناسان شرکت عصر الماس آرام خواهد بود.
  • شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد.
  • مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال به عهده فرستنده می باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی نا صحیح به عهده فرستنده می باشد.
  • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در شرکت عصر الماس آرام به اتمام برسد، و امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.